Monday, November 15, 2010

what a confius day..+_+

Posted by ReenLysa at 1:48 PM
haha...hahaha..laughing..laughing...cant stand for it..u noe y...let me tell you da story of
"WASTING TIME BY WALKING AROUND KL''...n u noe what..just after finished da exam..we doin our laundry..prayers..bath..and some other chores..then after eat all those up we prepared to went out la..waited at the bus stand patiently..n here it goes...


Ain  :erin..mau nek bus ka kita..
Erin  : yala jadi jimat juak duit kita..naik bus U 6 atau m11 kan
Ain   :ya..trus kita berhenti d chow kit
Erin:kau tau ka jugak chowkit dmana..yg aku ingt di atas bus itu ada monorelnya..nanti kita naik pg times square kn..
ain:yala tu..aku ingat..
erin: nah ain itu bus smpi uda...


kami pun menaiki bus itu dan daku pun mengeluarkan wang kertas rm1o  dan akhirnya......


BUS:eh turun2 nanti tunggu bus metro 11..
ain:blurrrr
erin:eh..knapa...


Ain hanya tercengang mcm dia tidak ada di situ bah....tapi kan
aku tetap menghulurkan duit itu dan melihat org dlm bus memerhatikan aku..pacik tu ndak mau jugak ambik..baru tu mukanya ndak senyum pun.....adui..malunya..aku dn ain pun turun sajalah


erin:huhuhuh..malunya knapa kita d halau..jhtnya pcik tu...ak ad duit bah jugak...
ain:itulah erin..mau sedia duit ngam2 bah..
erin:manalh aku tau bah...kau jugak sudah lama duduk kl pun ndak tau aiyaya+_+
malu sudah aku ne...
ain:ain xguna public transport..ain jrg nek bus...
erin:yala ain....ain na tuuu bus metro 11..ee buruknya bah bas tu..ndak mau naik
ain:eya..nanti dia pusing tu...


beberapa minit kendian dtg pula bus U6


erin:eh...bus td bah itu
ain:bukan bah..itu bus lain..jd mau naik yg mana satu ne
erin:tgk dulu muka pciknya..kalo sama yg td ak ndak mau naik...malu ak
ain:bukan bah erin..sedia lah duit ngam2...
erin:ya jom naik.....pg chowkit berapa ya(aku tanyak ni sama pmandu)
bus:1.90(sambil tersengih2)
erin:cukupkah duit syilingmu ain...
ain:cukup bah..haha..20sen suma...


aku dan ain pun keluarkan suma duit syiling..haha..fuh lega sib bek cukupkn..kalo x..ntah apa jadi...........
dan d journey begin....at what a confius day 2 ya....wait

0 comments:

Post a Comment

 

Reenlysa lalaland...:) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review