Monday, October 10, 2011

ERIN

Posted by ReenLysa at 7:55 PM
Beg baju aku ilang..... =(

6 comments:

ReenLysa said...

oh ya ampun..camana bpleh ilang..beg yg mana satu..[astu airasia x ckp pa2..ilang masa bila

ReenLysa said...

*boleh *pastu

lya said...

beg baju aku... tapi pg tdik dorg kol n jumpa suda... n u noe what, my beg had been opened by somebody...tp xda hilang apa2 la...just lock beg rosak... then airasia kata they will repair the lock 4 me...nasib aku x letak apa2 penting dlm beg...

lya said...

beg aku masok salah flight..flight pg kuantan... naseb la smpai da...

ReenLysa said...

ak rasa mau ketawa...knp boleh pg kuantan pulak ya ampun.....nasiblah dapat sudah..kalau ak mesti mau nangis2 sudah..byknya bju mu itu....syukurlah dah jumpa..:)

lya said...

aku pon x tau..td pg tanya dorg mcm mana bole ilg then dorg kata bcoz beg aku xda tag...salah masok kapal...

Post a Comment

 

Reenlysa lalaland...:) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review