Tuesday, May 3, 2011

entah apa2 jak ni..:)

Posted by ReenLysa at 1:56 PM
yeay...at last we go homey..:)..

even cuti kejap jak,tapi ya ndak apalah..oh my..i miss my hometown so hard..okay..burung2 yg cantik di udara tlg dtg kutip sy di kl ni bwak sy balik tawau bah..:'(..bestla..cuti2 ni suma org balik umah kn..suma org jumpa family kn..wah seronok lah kamu semua..kasian daku yg trkontang kanting kat cni..ya kah..eh..erin ni,,,u still hv ur along,hafiy n kak ainul right..nah..jadi ngak usah khuatir la..kamu blh mkn sepuasnya,tdo sepuasnya..bermain sepuasnya..alamat pastu jadi BARNEY  la kau..haha..







nak cta ckit..before balik sy sudah membongkar unit 23 dgn jayanya...wah..sgt bersih ni..toilet pun dh bole baring2 dah..haha..berpeluh2 segala masa bersihkan toilet itu..mmg geram betul tgk,,,tapi akhirnya..sudah bersih..congratzz erin..cehceh..puji diri nampak...:P..


suma org dah balik ni..jam pun dah pukul 1.50p.m...tinggal erin ngn yani jak ni..dahla lapar...someone plez buy food for me..ejump pun dah pergi melaka..bukan main..patutnya balik johor....alia..apalah kau buat tu d sarawak sana..mesti sudah bersenang lenang kn..bestla tu..jelez ni...


glanced here n there..sounds really quiet..mm..like this unit belongs to me..hehe...:)



half crazy....ERINBACHO

0 comments:

Post a Comment

 

Reenlysa lalaland...:) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review