Thursday, September 30, 2010

tulis...delete...tulis...delete...

Posted by ReenLysa at 12:24 AM
uda tulis jak delete..tulis delete...dia type lagi...then delete lagi...ish erin nih..kau mau tulis, tulis saja la...aku tau, ko x da idea tu...ko tengok aku skang nih..banyak kn idea aku nk tulis....skarang nih aku nk meraban dan merepek...satu ari nih, aku dok bilik, layan diri aku yg bingung2...erin plak..huh....xmau la crita psl dia..hahaha...nilh aku..pembuli dlm bilik, mangsa buli.....erin la..!!! tangan n gigi erin....MADE OF BESI U NOE...wow..its amazing erin...condition aku smbil menulis nih....(didera oleh erin)sbb crita sal dia...almak..kata xmau cita psl dia...stop writing about her....now its about me...hehehehe juz now, erin ckp punggungnya gatal...dat day, dia ckp ada bisol..wahahahaha sabar ya erin...apa yng aku tulis ni smua keluar dari mulut kau juga kn..kn....banyak lagi nih aku nk cita...ish..lari dari topik lagi...ape erin???b***k?pegi la kau sana..aku x jadi nk b***k...hahahaha.... kenapa kau ni erin..asyk suruh aku g b***K nih... erin nk tulis da nih...tulis la kau....aku nk g jln2....jgn kau delete!!!susah2 aku nk tulis nih...xmcm kau, tulis, delete,tulis, delete lagi....

0 comments:

Post a Comment

 

Reenlysa lalaland...:) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review